19/07/2024
Arvoisa asiakkaamme,
Torstaina 18.7.2024 solmitulla kaupalla Autokorjaamo Kanervan liiketoiminta siirtyy uusille omistajille elokuun alusta lähtien.
Haluan vielä kiittää kaikkia teitä ihania ihmisiä. Teistä on tullut hyviä tuttuja, kavereita, ystäviä, kohtalotovereita, … yleensä on yhdessä naurettu joskus itkettykin. On jaettu iloja ja suruja, joskus heitetty vaan heipat ja toisinaan vakaviakin asioita pyöritelty. Nämä tosin eivät ole liittyneet autoihin ja sama mitä olen aina sanonut että ”Kaikki mitä rahalla saa on halpaa… se on vaan peltiä ja muovia…” Pätee yhä.
Korjaamotoiminta jatkuu samalla nimellä tutussa osoitteessa, palvelut säilyvät entisellään. Myös henkilöstö niin asiakaspalvelussa kuin korjaamohallissakin jatkaa nykyisissä tehtävissään.
Taustalla tapahtuvan omistusmuutoksen myötä Autokorjaamo Kanerva saa uusia, tuoreita näkemyksiä ja lisää kehittämisresursseja, ja uskonkin että uudet omistajat yhdessä Nean, Eemelin, Tanelin ja Javin kanssa saavat puhallettua uuden kehitysloikan ja voin edelleen olla ylpeä jo vanhempieni aloittamasta korjaamon historiasta ja olla ylpeä sen jatkumisesta ja saavutuksista myös omistajuuteni jälkeen.
Ostajat Vesa Hakola ja Mikael Korhonen ovat todella samanhenkisiä: humoristisia, reiluja ja suoraselkäisiä, joten hyvillä mielillä kapulan vaihto tehdään. Heillä on entuudestaan Tuusulassa toimiva Autoset-korjaamo https://www.autoset.fi/ , joten Autokorjaamo Kanervasta tulee heille toinen toimipiste.
Uskon vahvasti, että Autokorjaamo Kanerva pystyy jatkossa tarjoamaan entistäkin monipuolisemman, ja jos suinkin mahdollista, vieläkin asiakaslähtöisemmän palvelukokonaisuuden.
Vielä kerran Kiitos ja kumarrus, jätän teidät jokseenkin haikeana hyviin ja osaaviin käsiin.
Kari Kanerva
Palveluterveisin
Nea, Vesa, Mikael
Eemeli, Tanel ja Javi