14/06/2026
Tällekin tuli tehtyä ylläpitopesu, noin 1,5 kuukautta sitten pesty pinnoittavalla shampoolla ja vielä pinta hylkii. Olikohan tämä nyt neljäs pesukerta ja kilometrejä autoon on tullut tänä aikana jotain 300:n paikkeille.
Kirvat on taas ilmaantuneet joten kinnsstelushampooksi valitsin Super Washin niin tulee kerralla puhtaaksi.
Esipesu: Pineline Car+Go
Käsinpesu: Pineline Super Wash
Kaupallinen yhteistyö Pineline kanssa.