Waxon Autopesulat

Waxon Autopesulat WAX ON autopesulat, ammattitaitoinen autopesula Espoossa
Meiltä System X keraamiset pinnoitteet. Yrityksellä on korkein luottoluokitus (AAA). Asiakkaina mm.

WAX ON autopesulat
WAX ON autopesulat (MR-Pesut Oy) on perustettu vuonna 2010. Pesulamme on siisti sekä valoisa. Käytämme alan parhaita tuotteita Sinun tyytyväisyytesi varmistamiseksi. Käyttämiimme merkkeihin kuuluu mm. maailmanlaajuisesti suosittu Meguiars ja Mac Serien. Pesulamme sijaitsee teknologian ytimessä Espoossa, osoitteessa Keilaranta 1. ministeriön, diplomaattikunnan, johtavien yrityste

n sekä kaikin puolin laajan asiakaskuntamme autoja, ja asiakastyytyväisyytemme on huippuluokkaa! 5 tähteä.*****

Tarkoituksenamme on palvella asiakkaita mahdollisimman monipuolisesti sekä laadukkaasti. Käsityönä puhdas, kiiltävä ja raikas auto. Aukioloaikamme ovat joustavat: normaalisti ma-pe 8-16, sekä sen jälkeen sopimuksen mukaan. Lauantaisin olemme auki vain sopimuksen mukaan, ja sunnuntaisin pidämme pesulan suljettuna. Maksutapoihin kuuluvat käteinen, korttimaksu ja laskutus. Myös leasing- ja vakuutusyhtiöt. Korttimaksut: ei Amex eikä Diners

Se olis perjantai ja lopetetaan se erikoisemmin ja Suomen ensimmäisen myydyn BMW  iX 3  50 parissa.Tiukka läpi käynti ja...
12/06/2026

Se olis perjantai ja lopetetaan se erikoisemmin ja Suomen ensimmäisen myydyn BMW iX 3 50 parissa.
Tiukka läpi käynti ja pohjustus ja pinnalle System X Diamond ss keraaminen pinnoite🫡
Tästä on mukava ponnistaa viikon lopun viettoon.
Mukavaa perjantaita ja keleistä huolimatta nauttikaa autoilusta.
System X Suomi System X® Ceramic Protection Zvizzer_Suomi Detlef Finken Routec Oy Meguiars Suomi Meguiar’s

Harmaata keskiviikko aamua.Meille saapui Turusta tehtäväksi BMW X5 xdrive 50e .Maine kulkee edellämme  ja tuleehan meill...
10/06/2026

Harmaata keskiviikko aamua.
Meille saapui Turusta tehtäväksi BMW X5 xdrive 50e .
Maine kulkee edellämme ja tuleehan meille vuosittain ihan Norjastakin asti eräs Lamborghinin omistaja laitattamaan autonsa.
Pinnalle asensimme System X Max G+ keraamisen pinnoitteen joka kestää ja kestää👌
Upea metalliväri suorastaan hohtaa .
Mukavaa päivää seuraajille ja kaikille muillekkin ja ajakaa maltilla.

Hyvää huomenta 🫡Aloitetaan viikko väkevästi Mercedes-Benz  GLE350e 4Matic autolla👌3  Step kiiloitus ja pinnalle System X...
08/06/2026

Hyvää huomenta 🫡
Aloitetaan viikko väkevästi Mercedes-Benz GLE350e 4Matic autolla👌
3 Step kiiloitus ja pinnalle System X Max G+ keraaminen pinnoite ja luonnollisesti
Kaupan päälle sisä puhdistus .
Mukavaa alkanutta lämmintä viikkoa.

Torstai aamuja🫡Klassikon parissa tähän aamuun .MG vuodelta 1956 1600👌🇬🇧Autoa Autoa valmistettiin vuosina 1955–1962 Abing...
04/06/2026

Torstai aamuja🫡
Klassikon parissa tähän aamuun .
MG vuodelta 1956 1600👌🇬🇧
Autoa Autoa valmistettiin vuosina 1955–1962 Abingdonissa, Englannissa, ja sitä myytiin yhteensä yli 100 000 kappaletta, joista valtaosa meni vientimarkkinoille, erityisesti Yhdysvaltoihin.Se korvasi vanhemman MG T-sarjan ja toi merkittävän harppauksen modernimpaan, virtaviivaisempaan ponttoonimuotoiluun.
1 588 kuutiota,teho 80 hevosvoimaa.
etupyöriin asennettiin Lockheedin levyjarrut On meinaan sellainen kesä auto,että👌
Nyt hieman puunattiin ja tulee myöhemmin perusteelliseen keraamiseen pinnoitukseen ,kun ensi käy maalaamon kautta ja pinnavanteet kromataan uudestaan.
Mukavaa päivää ja nauttikaa autoilusta🫡

Hieman laiskasti tullut julkaisuja joten laitetaanpa tänään julkaisu klassikko Mercedes-Benz 123  230E.Kerrassaan upea t...
03/06/2026

Hieman laiskasti tullut julkaisuja joten laitetaanpa tänään julkaisu klassikko Mercedes-Benz 123 230E.
Kerrassaan upea taltiointi ja missä kunnossa 👌
Mercedes pinnoitettu ja oli tarkastelussa todettiin ei vaadi vielä lisä toimen piteitä🫡
Hyvä pesu ja sisältä pikku siistiminen ja se oli siinä👌
Mukavaa keskiviikkoa eli pikku lauantaita .

Tänään julkaisussa ns useampi eri projekti…3 prätkää ja 1 auto .Kaikkia yhdistää pesut ja pinnoitteet Mukavaa keskiviikk...
27/05/2026

Tänään julkaisussa ns useampi eri projekti…
3 prätkää ja 1 auto .
Kaikkia yhdistää pesut ja pinnoitteet
Mukavaa keskiviikkoa.

Se olis tiistai ja julkaisun aika.Tänään kävi melkoinen karkki meillä puunattavana 👌Bentley ja niin mustan puhuvansa ett...
26/05/2026

Se olis tiistai ja julkaisun aika.
Tänään kävi melkoinen karkki meillä puunattavana 👌
Bentley ja niin mustan puhuvansa että🔥
Auto menossa ppf kalvoitukseen ja ehkäpä sieltä sitten meille keraamiseen pinnoitukseen.
Mukavaa päivää ja ajakaa maltilla.

Maanantai aamuja kaikille ja vähän muillekkin🫡Aloitetaan viikon julkaisut Seat auton parissa.Tälle annettiin hoivaa ja r...
25/05/2026

Maanantai aamuja kaikille ja vähän muillekkin🫡
Aloitetaan viikon julkaisut Seat auton parissa.
Tälle annettiin hoivaa ja rakkautta myllyttämällä 2 steppinä maalipinta ja päälle asensimme System X Crystal ss keraamisen pinnoitteen🫡
Sisältä siistiin kuntoon ja se on siinä kyllä tällä kelpaa Lohja cityssä kurvailla😀👌
Mukavaa alkanutta työviikkoa .

Viiko meni taas vikkelästi ja lopetetaan se tämän PYD Seal auton parissa.Auto tuli meille ns liikkeestä ajettuna ja uute...
22/05/2026

Viiko meni taas vikkelästi ja lopetetaan se tämän PYD Seal auton parissa.
Auto tuli meille ns liikkeestä ajettuna ja uutena…
Kuitenkin auto oli täynnä naarmuja sekä hologrammeja .
Olemme aikaisemminkin todenneet,että jos mylly konetta ei osaa käyttää on se parempi jättää kaappiin😆
No ei hätää me osaamme työmme ja kas pinta on taas upeassa kunnossa .
Pinnalle asensimme System X Max G+ keraamisen pinnoitteen joka kestää taatusti liki auton elinkaaren.
Näissä BYD autoissa on todella ohut ja pehmeä maalipinta ja suosittelemme ottamaan heti keraamisen pinnan maalipinnan suojaksi ,mikäli haluaa auton näyttävän hyvän näköisenä.
Mukavaa vkl odottelua ja nauttikaa lämmöstä.

Ukkos kuuroista tiistaita.Päivän julkaisuna on  valkoinen Porsche joka viriteltiin mintti kuntoon👌Hieman kiiloittamista ...
19/05/2026

Ukkos kuuroista tiistaita.
Päivän julkaisuna on valkoinen Porsche joka viriteltiin mintti kuntoon👌
Hieman kiiloittamista ja pinnalle System X Max G+ keraaminen pinnoite.
Ja upeahan tästä tulikin melkein tarvitsee aurinkolaseja ,kun heijastaa valoa ympäriinsä🫡
Mukavaa tiistaita sadekuuroista huolimatta.

Osoite

Keilaranta 1
Espoo
02150

Aukioloajat

Maanantai 08:00 - 16:00
Tiistai 08:00 - 16:00
Keskiviikko 08:00 - 16:00
Torstai 08:00 - 16:00
Perjantai 08:00 - 16:00

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Waxon Autopesulat :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Waxon Autopesulat :lle:

Jaa

Kategoria