05/06/2026
Tänään on hyvä fiilis.
Olen puhunut paljon siitä, mitä kaikkea me täällä teemme ja yritämme tehdä. Osittain siksi, että tämä tuntuu välillä aikamoiselta metsässä tarpomiselta, ja osittain siksi, että haluan jakaa asiakkaille ja yhteistyökumppaneille avoimesti, missä olemme menossa ja mitä kulissien takana tapahtuu.
Eilisessä videossa kerroin verkkokauppamme statistiikasta. Olemme monella mittarilla todella hyvällä tasolla kilpailijoihin verrattuna, ja pienetkin parannukset näkyvät nopeasti tuloksissa. Työ on kuitenkin jatkuvaa eikä valmista tule koskaan.
Tänä aamuna tuli taas muistutus siitä, miksi tätä tehdään.
Ensimmäinen asiakas käveli sisään, tilasi työn suotiltaan ja totesi samalla, että edellinen huolto oli niin asiantuntevasti hoidettu, ettei tarvitse enää edes miettiä, kenelle työn antaa.
Heti perään toinen asiakas tuli myymälään ja kysyi: "Mitä täällä on tapahtunut? Myymälä on pessyt kasvonsa täysin."
Tuon saman kommentin olen kuullut pitkin kevättä.
Nämä asiat unohtuvat helposti niiden reklamaatioiden, kadonneiden pakettien ja muiden päivittäisten haasteiden alle. Niitä tulee väistämättä, kun tekemisen määrä kasvaa. Välillä väsyttää ja välillä on pinna kireällä.
M***a tänään on hyvä fiilis.
Hyvä fiilis siitä, että tekemisellämme on vaikutusta. Hyvä fiilis siitä, että viime vuosien työ alkaa näkyä. Ja hyvä fiilis siitä, että koneistomme toimii päivä päivältä paremmin.
Kiitos teille asiakkaille luottamuksesta ja siitä, että annatte meille mahdollisuuden kehittyä.
Hyvää viikonloppua!
(P.S. Kuvassa eilinen hetki, kun yrittäjä oli vägän sippi piti vielä vähän repäistä, jotta homma saatiin maaliin. 😄)