22/12/2025
🎄 Joulun taikaa ja grillin tuoksua!
Joulu on jo aivan oven takana, ja ilmassa alkaa olla sitä oikeaa juhlan
tuntua. Meillä täällä asemalla on käännetty pihvejä ja valmistettu
eväitä joulun valmistelujen lomaan, jotta teillä riittäisi virtaa
kiireiden keskellä.
Ennen kuin hiljennymme joulun viettoon, ehdit vielä tulla nauttimaan
herkuistamme:
Ma 22.12. – Palvelemme normaalisti.
Ti 23.12. – Viimeiset joulunaluspurilaiset ja herkut ennen pyhiä!
Sitten vedämme hetken henkeä ja nautimme joulurauhasta:
Ke 24.12. (Jouluaatto) – SULJETTU
To 25.12. (Joulupäivä) – SULJETTU
Pe 26.12. (Tapaninpäivä) – SULJETTU
🍔 Kaipaatko vaihtelua joulupöydän antimille?
Kun kinkkua on tullut nautittua jo riittämiin ja kaipaat jotain aivan
muuta, me olemme täällä teitä varten!
Avaamme ovet jälleen Lauantaina 27.12. klo. 11-21, ja lyömme grillin kuumaksi klo. 15.00 alkaen. Jos perinteinen jouluruoka alkaa jo riittää, tule hakemaan meiltä kunnon vastapainoa – grilliherkumme ovat täydellistä vaihtelua
joulun herkkujen jälkeen!
Lämmin kiitos teille kaikille kuluneesta vuodesta ja oikein ihanaa,
rauhaisaa ja maistuvaa joulua koko meidän porukan puolesta!
Terveisin, Alavieskan SEO:n väki 🎅