19/05/2019
Hola pilots
Bon dia tothom amb les motos carregades i cap a tona que aixo pinta molt beeeee.
Desde divendres que aqui no cau ni una gota i no te pas pinta que vulgui ploure aquest mati.
Avui tambe es poden fer inscripcions
Gasssss hi ha disfrutar