15/06/2026
Kæmpe stort tillykke med kørekortet, Laura! 🚗🎉
Som den sidste af dagens fire elever gik du op til køreprøven – og du gjorde det med succes. Du fulgte i de andres fodspor, så resultatet blev en perfekt dag med fire elever til prøve og fire beståede. Det er svært at ønske sig meget mere som kørelærer.
For dig har dagen været helt fantastisk, og det er der god grund til. Alle timerne, øvelserne og forberedelserne har båret frugt, og nu kan du kalde dig bilist.
Og som prikken over i’et er du allerede godt i gang med at nyde friheden bag rattet – nu i din mors blå bil. 🚙💨
Vi ønsker dig masser af gode oplevelser på vejene, sikre kilometer og mange glade køreture fremover.
Endnu engang stort tillykke, Laura – det er virkelig flot klaret! 🌟
Hilsen
Tom
Kjærgaard køreskole😉