04/06/2026
🛑Matra-Simca Bagheera S. 1977🛑
Mon man var en rigtig karl hvis man rullede ind på pladsen sidst i 70’erne i sådan en 😅
Leif , som ejeren hedder købte den i 79 .
8 år siden den sidst var i en synshal, nu kan den 8 år mere 👍🏻. Jeg fik lavet lidt i alle 4 hjørner , lys osv . Tak til Applus bilsyn Ringsted for god snak og behandling , du ved hvem du er 👌🏻.
Har du set sådan en vogn her før eller har du en sjov historie, så smid den gerne i kommentarfeltet 🤩 God weekend ☀️🇩🇰