12/06/2026
På onsdag d. 17. juni kl. 07.30 skal de næste elever af sted på glatbane.
Det er Hjalte, Caroline, Isabella, Lukas B, Lukas M og Marcus - alle fra H4.
Vi kører fra parkeringspladsen ved Lidl, Ramblaen 3, 3400 Hillerød kl. 07.30.
Husk at medbringe ansøgning, lektionsplan og sundhedskort.