28/03/2026
Da “det mobile reservedelslager”, miss herbie, ikke kører ud længere, sættes lastbilen til salg.
Er der en der kan bruge en stor selvkørende salgsvogn, evt med lidt ombygninger til eks foodtruck, tøjsalgsvogn, købmandsvogn, hvad man nu kan finde på, så er muligheden her nu.
Nærmere info med diverse oplysninger om køretøjet fremsendes gerne. Bare send en pm med e-mail eller telefonnummer, så kan vi tage den der.
Der sælges fortsat reservedele til boblerne, via nettet og afhentning, som altid.
Mvh jan (ejeren).