22/06/2026
Und dann a glei no am Montag bei dera Hitz'n.. 😅💦
Da brauchst ned vui, ausser a koide Dusche oder was koids zum trinken.
Beides gibt's aber erst wenn ois fertig is... Und es schaugt recht guad aus, dass es recht boud a soweit is.
Bis dahin schwitz ma einfach weida...😎
In diesem Sinne...
✅️ Eich a schene Woch gwünscht.. Und das trinken nicht vergessen Ham's gsagt.. 😎🍻