21/09/2023
Hier zijn we dan… Hierbij willen wij alle medewerkers, helpers, supporters, bezoekers en crossers bedanken. Het was een fantastische dag! Ook een grote bedanking aan de VACB Vlaamse Autocross Bond vzw voor de vlotte samenwerking en de goede organisatie! Tot volgend jaar!!!!!! Niko en Stephanie