För alla oss som älskar skoter

För alla oss som älskar skoter För alla oss som älskar skoter, Alla skotrar är okej men polaris är bäst :D Sidan handlar om oss som älskar skoter!

Här kan du dela dina bilder och saker som ska, Säljas, köpas, bytas eller stulna skotrar/släp m.m

16/01/2024

Vilken otrolig vargavinter med kyla. Vad är temperaturen hos er idag?

04/01/2023

Så hur är eran vinter hittills? Här i Sundsvall har vi en jädra ishalka. Man vågar knappt gå ut.

04/12/2018

Här i Umeå har det snöat sen igår och vad gör det nu tro?! REGNAR SÅKLART!!! Jag hatar REGN. Varför kan inte snön få vara kvar så vi har snö under julafton?! 😡😪😪👿👿 Har ni några snöbilder? Skicka gärna i kommentarerna så man få ta del av härligheten! :)

04/11/2018

REGN REGN REGN JÄVLA REGN! Det ska vara SNÖ SNÖ SNÖ OCH ÅTER SNÖ!

02/11/2018

Jaha nu är det regn IGEN :'( det ska ju vara SNÖ SNÖ SNÖ inte bara regn! Jag vill ha snö NU!

01/11/2018

Jamen tjenare allihop! Nu har jag flyttat tillbaka till Umeå! Snön som kom varade bara i några timmar HUVVA SÅ HEMSKT! Har ni någon snö? skicka bilder! :D

09/08/2018

Jaha nu har det regnat och blivit varmt igen :'( Det är ju idag 9:e augusti 2018 och här i Uppsala har det blivit pollensäsong igen! ! Är någon av er pollenallergiker? Vad tycker ni om pollen? Jag själv är Gräspollen och all annan pollen! Jag hatar det! Därför är snön bäst :D

23/07/2018
23/07/2018

Längesedan man var inne här. Nu är det sommar och fruktansvärt varmt! Nu tycker jag att snön kan komma eller åtminstone regnet! Det är FRUKTANSVÄRT torrt och det brinner på många ställen i landet! Många tack till alla brandmän och frivilliga organisationer som är med och hjälper till Sveriges naturkatastrof!

Hej, nu skriver jag för nu har jag lite tid över, är nyopererad , det snöade som fasiken igår i Hagfors och olika ställe...
21/02/2016

Hej, nu skriver jag för nu har jag lite tid över, är nyopererad , det snöade som fasiken igår i Hagfors och olika ställen i sverige! Underbart :)

17/02/2016

Hej! Har varit väldigt dålig på att skriva inlägg nu och det beror på att jag har inte haft någon tid över till att skriva här, ska försöka bli mer aktiv, har ni någon snö kvar? Skicka gärna in bilder på erat vita guld! :) // Admin

26/12/2015

Körde skoter på julafton då var det -10 grader :D 1 timme efter att vi kommit hem blev det +2 å sen kom regnet, nu är det inte nå mycke snö kvar :( men ska komma en halv meter nästa vecka :D

Adress

Sörby 5
Norra Råda
68394

Telefon

073-0782632

Webbplats

Aviseringar

Var den första att veta och låt oss skicka ett mail när För alla oss som älskar skoter postar nyheter och kampanjer. Din e-postadress kommer inte att användas för något annat ändamål, och du kan när som helst avbryta prenumerationen.

Kontakta Affären

Skicka ett meddelande till För alla oss som älskar skoter:

Dela