17/01/2020
Nå har TauFerja blitt VassøyFerja. Eller, nei. VassøyFerja har alltid vært VassøyFerja. VassøyFerja har bare overtatt TauFerja sin FerjeLem. Bra de bruker denne velfungerende FerjeLem videre. Tror den er bedre enn den gamle VassøyFerjeLemmen. Der er det ikke ferjeLem, men mer en landgang, hvor VassøyFerja må ha en egen fastmontert FerjeLem på båten for å la bilene kjøre ombord og i land. 💪🙂👍 Så at den andre større ferja ble slept inn med slepebåt her om dagen... Vert stilig om Vassøy hadde fått ny ferge i TauFerje standard. 👍😊