23/12/2025
🌲✨ God jul og godt nytt år fra oss på YX Norefjell! ✨🎄
Vi vil gjerne ønske alle våre fantastiske kunder, bygdefolket, hyttefolket – ja, egentlig alle rundt omkring – en riktig god jul og et strålende godt nytt år 🎅
2025 har vært et innholdsrikt år for oss, med flere forandringer, masse liv og gledelig godt besøk. Det setter vi utrolig stor pris på, og vi er takknemlige for hver eneste stopp innom. Vi er stolt medlem av nyoppstartede Krødsherad Næringsforening og håper det kan bidra til mer lokal handel og et bedre samarbeid. Akkurat lansert en felles nettside som heter MittNorefjell.no
Noen tanker før 2026. Teksten er lånt fra Gol🙂
Dei lokale butikkane
❤️ er dei som støttar ditt lokale idrettslag eller det lokale kulturlivet!
❤️ er dei som kan tilby dei unge ein sumarjobb!
❤️ er dei som sponsar premiar til arrangement i bygda!
❤️ er dei som skapar lokale arbeidsplassar
❤️ er dei som bidreg til eit levande og attraktivt sentrum
Det gjer IKKJI nettbutikkane..
Så ved å handle i den lokale butikken eller ved å ta ein lunsj eller eta meddag i dei lokale cafeane og resturantane får du så mykje meir enn det du betalar for😍
Ved å handle i dei lokale butikkane bidreg DU til å oppretthalde eit breitt utval av varer og tenester for reisten av lokalsamfunnet🙏
Tusen takk for at dere handler lokalt og tar turen innom oss – vi gleder oss til å se dere igjen i året som kommer! Og igjen, riktig god jul🎅🎄⛄
Med vennlig hilsen alle oss på YX Norefjell, Stake AS