01/03/2026
Afgelopen najaar heeft Color-S ons pand een goede opfrisbeurt gegeven en we zijn echt enorm blij met het resultaat!
Mocht je nog op zoek zijn naar een goede schilder voor zowel binnenschilderwerk als buitenschilderwerk, wij kunnen Sasha Keleman van harte aanbevelen!
https://www.facebook.com/share/1DsncFjt5k/?mibextid=wwXIfr