Nordic Retro Garage

Nordic Retro Garage Vanha autot harrastuksen kohteena vaihtelevasti, eli fiksataan, korjataan ja jatkossa myös mahdolliseti kaksipyöräiset liittyy mukaan.

☀️🏎️ Hyvää keskikesän juhlaa kaikille! 🏎️☀️Nordic Retrogarage toivottaa mahtavaa ja turvallista juhannusta – erityisesti...
20/06/2026

☀️🏎️ Hyvää keskikesän juhlaa kaikille! 🏎️☀️

Nordic Retrogarage toivottaa mahtavaa ja turvallista juhannusta – erityisesti heille, joilla alkoi samalla ansaittu kesäloma! Ottakaa rennosti ja nauttikaa ajokeleistä. 😎👇

14/06/2026

Oulun kisat takana, kiitos EMMA Finland

14/06/2026

Oulun kisat takana! Saimme kuin saimmekin laitteiston kisakuntoon viime hetken lisäyksistä ja fiksauksista huolimatta.

Takana on melkoinen reissu: lähtö aamulla klo 03.00 ja kotona vasta 21.20. Pitkä päivä kuitenkin palkitsi! Keli oli loistava, ja saimme lämpimän vastaanoton niin tuomareilta kuin kilpakumppaneiltakin. Oli upeaa viedä ensimmäistä kertaa koppimönkijä kisaamaan sekä Suomen että Euroopan tasolla. 🏁

Tuloksena E Cat-3000 -luokan kolmas sija. Harmi vain, että yksi tuttu kilpakumppani joutui jättämään kisat väliin teknisen vian vuoksi.

Pisteet:
Asennuspisteet: 69 (täydet!)
Kuuntelupisteet: 171
Yhteensä: 240 pistettä

Sijoitus oli tässä kohtaa toissijainen asia. Tärkein tavoitteemme oli saada kuuntelutuomarin kirjallinen palaute, joka on kullanarvoista tietoa DSP-säätöjen jatkokehitystä varten.

Kokonaisuutena kokemus oli aivan mahtava! Fiilis oli katossa, sää suosi ja saimme muilta kilpailijoilta todella hyvää palautetta. Nyt parin kuukauden intensiivisen rakentamisen jälkeen on aika pitää ansaittu tauko.

Seuraavaksi otetaan työn alle se mystinen vika, joka meinasi kaataa koko osallistumisen, ja sen jälkeen aloitetaan säätötyö puhtaalta pöydältä. 🛠️
Kiitos kaikille mukana olleille!

Kiitos vielä erikseen avusta ja tuesta rakentamisen aikana!!
Low And Loud OY
E.Saha tö tinaus mestari
Ville tö putkari
Aki tö Basso maestro
Kotiväki 🫶🏻


EMMA Finland

09/06/2026

Ehkä sittenkin valmista ennen 13.6 Oulun kisaa 😅

Low And Loud OY
EMMA Finland
Nordic Retro Garage

Pitkä tauko päivityksissä, m***a jotain uutta ja erilaista on tehty piilossa katseilta! 🙂Tai no, ei nyt niin uutta, m***...
01/06/2026

Pitkä tauko päivityksissä, m***a jotain uutta ja erilaista on tehty piilossa katseilta! 🙂

Tai no, ei nyt niin uutta, m***a jotain aivan erilaista, mitä ennen ei ole Suomessa saati Euroopassa tehty ”virallisesti”. M***a me hulluthan sen teemme!

Tosin pientä yllätystä oli ehkä ilmassa havaittavissa Low And Loud OY:n suunnalta, ja taisipa siinä olla pikku buustausapuna myös viiru88

M***a tosiaan, 13.6. olisi ensimmäinen virallinen kisa Oulussa EMMA Finland järjestämänä, ja tapahtuman isäntänä toimii hifikaupat Oulu.

Vaikka kyseessä ovat kisat, mitään isoja odotuksia meidän tiimillämme ei ole. Henkinen voitto on jo taattu, jos kisapaikalle päästään ja laitteistosta kuuluu edes pihaus.

Leikiksi emme ole hommaa missään nimessä lyöneet; koko laite on käyty läpi isolla kädellä ja lähes joka osaa on käytetty irti, jotta äänieristys on saatu tehtyä asianmukaisesti.
Laitteisto on suunniteltu tarkkaan ja ajatuksella, eli homma ei ainakaan jää kiinni laitteista saati äänieristyksen puutteesta. Se tosiasia ei kuitenkaan katoa mihinkään, että muihin verrattuna lähtökohtamme oli sama kuin olisi yrittänyt kantaa säkillä valoa sisälle tai opettaa kultakalaa kutomaan.

Sekä se aikataulu…… Projektia on tehty noin 8–9 viikkoa, vain muutama tunti arkena töiden jälkeen. Edelleen tälläkin hetkellä tekemättömien töiden lista on pitkä ja vehkeet levällään.

Muut aloittivat kautensa jo 23.5. Himoksella, ja nyt tulevana lauantaina 6.6. on EMMA Finlandin toinen osakilpailu Nokialla. 👍

Me painimme projektin parissa vielä tämän viikon ja ensi viikon perjantaihin saakka, kunnes laitteet heitetään trailerille 12.6. Lauantaina suunnataan EMMA Finland:n kolmanteen osakilpailuun Ouluun hakemaan tuomareilta palautetta.
Tavoitteena on, että heinäkuussa Hyvinkään Boombeat.eu:n viidennessä osakilpailussa setti olisi siinä määrin säädöissä ja fiksattuna, että pääsisi ensimmäistä kertaa edes yrittämään muiden haastamista.
Luokka, johon lähdemme kokeilemaan, on EMMA Entry SQ 3000. Se on aloittelijoille suunnattu, matalan kynnyksen hifikilpailu, jossa arvostellaan äänenlaatua.

Myöhemmin luvassa on lisää aiheesta, kunhan saamme laitteen valmiiksi ja esittelykelpoiseksi. Eli tosiaan, tästä lähtien sekoitetaan hivenen myös autohifiä Garagen toimintaan autojen ruuvauksen ja rakentelun lisäksi!

Stay tuned

Osoite

Seinäjoki

Hälytykset

Tiedä ensimmäisenä ja anna meille oikeus lähettää sinulle sähköpostitse uutisia ja promootioita Nordic Retro Garage :ltä. Sähköpostiosoitettasi ei käytetä muihin tarkoituksiin, ja voit perua milloin tahansa.

Ota Yhteyttä Yritys

Lähetä viesti Nordic Retro Garage :lle:

Jaa